Klik Semua Yer

Friday 11 January 2013



Assalamualaikum uolls :) sehat ke ea kamu kamu dan kamu semua? Ohh..dah 11 Januari 2013 kita sekarang.Kejap je rasa bulan Januari kan?Eden baru sempat nak ber-blogging back.Kan sekarang aku sambung belajar balik..so bz la dengan orientasi.Padahal orientasi 3 ari je kali ni xD.Saja highlight besar-besar..hihi..jeles la tu kejap je orientasi I kan kan kan?;D Oh nowI'm doing Bachelor in Industrial Logistics@UNIKL MITEC Pasir Gudang..Sapa orang pasir gudang??Boleh la kalau rasa-rasa nak datang melawat eden..hehe.Kalau nak ikutkan,ni kira kali ke 3 sampai ke Mitec cuma beza previous visit-visit je.Now I'm here to continued my studies.Ya Allah semoga Engkau permudahkan segala urusan ku di dunia dan akhirat.Amin!!Then selasa baru-baru ni I dapat tahu I got UUM in Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Perniagaan(Logistics&Pengangkutan) di Sintok.Alhamdulillah apa yang aku nak aku dapat.Dah rezeki kan.Syukur sangat-sangat sedangkan duit proses RM100 aku tak bayar,dokumen2 yg depa mintak pun aku tak submit.Aku hanya apply on9 je.Sedangkan kawan-kawan cheq yang bayar,anta dokumen sume tak dapat.Apply UUM,sebab memang nak sangat-sangat.Tapi aku tak tahu plak result release dari 2 Januari lagi.Kalau x,mesti aku dah tak masuk unikl ni.Seriously.Dilema sangat-sangat sebab masa suntuk untuk accept offer tu.Harini dah close kot.Lagipun semalam discuss with my parents, I think I will stay here plus after done credit transfer, I got 3 years for my course while UUM I xleyh transfer langsung,so 4 tahun.Maybe ada yang cakap-cakap nape aku tak accept je UUM sedangkan its top 10 universiti di Malaysia right?Well,apa-apa pun aku percaya pada ketentuan Allah.Pasti ada hikmah di sebalik yang berlaku.InsyaAllah i will  make my parents proud with me!Amin!!!!Oh, I got nice roommate a.k.a junior gitu  ler even depa 1 kos ngn wa..hihi:p seorang dak Melaka,seorang dak Mersing,while seorang lagi Kedah tapi dari Diploma lagi duk sekelas,n memang mintak 1 bilik.hihii..Kira 1 bilik 4 orang la.Bilik kat sini kecik lol dari previous college.Yang bestnye katil dia super single!besar-besar..hihi..Will update later picture-picture hostel.Jom lah tengok serba sedikit gambar-gambar sepanjang minggu orientasi.Checktheout!

Zue,Me,Kinah
-kawan dari kolej-



ni la group aku time orientasi




depan 2orang tu roommate wa..aiza&aima






No comments:

Post a Comment

*Assalamualaikum*
Rajin-rajin komen yer?^.^

TikTok


Get your own Digital Clock

Copyright@Hak Milik Fyda^D!do