Klik Semua Yer

Tuesday 1 January 2013

Assalamualaikum :) Ahhh!finally dapat update semula blog sebab lappy masuk klinik.Hantar untuk format balik sebelum bergelar seorang mahasiswi once again..aigooo o.0 Ohh..harini dah 1 January 2013.Masing-masing pasti mempunyai azam tahun baru masing-masing bukan? For me, aku hanya berharap aku boleh berubah dari yang baik kepada yang lebih baik.InsyaAllah semoga dipermudahkanNya.Amin! Tak kisah la apa pun yang korang harapkan just niat tu kene betul ye? Berubah keranaNya.InsyaAllah. So sepanjang 2012 aku nak gariskan serba sedikit achievement yang aku dapat capai^.^ chewahhh..1.Dapat habeskan practical selama 3bulan di KL Airport Services 2.Dapat ke 3 negara..yeayyy! 3.Berjaya graduate as Diploma holders on 30 Oct..Alhamdulillah 4.Dapat rasa usia makin meningkat,perangai berubah ke arah yang lagi baik.InsyaALLAH:) o0ooo..Oh my god!Another 3 days je lagi aku berada di rumah:( Sabtu ni dah gerak ke JB sambung belajar balik.Ohh rasa macam tak percaya -.- IPTA tak dapat, terpaksalah masuk IPTS dan bakal menyambung sebagai student degree.Walau mana sahaja kita belajar, suasananya lebih kurang sahaja asalkan kita yakin dengan setiap perlakuan kita. Well aku dapat Bachelor of Industrial Logistics (Honours) owhh masih lagi Logi.Takpelah belajar sungguh-sungguh and dapatkan apa yang aku nak..hehehe;D Kos aku kali ni 4 tahun but kalau dapat transfer credit banyak, bolehla 3 tahun o 3.5 years.Harap dapat 3 tahun.Wish me luck ye?:) So bermula hari daftar 6 Januari, maka bermulalah hari yang menyibukkan di kampus..huu..macam menakutkan pulak nak face orientasi.Tolong jangan membuli saya o.o Persiapan?persiapan so far dah oke dari segi fizikal..barang-barang dah beli.cuma mental tak berapa nak wake up lagi..hihi =p Nanti kena tinggal Boboi:( tskk tskk..my lovely bunny.Takpelah berkorban sekejap.Kat umah duk diam-diam ye sayang? ^.* Rasanya dah tak tahu nak merepek apa lagi.So tunggu jela entri for new life@UNIKL MITEC :D Soonnnn

No comments:

Post a Comment

*Assalamualaikum*
Rajin-rajin komen yer?^.^

TikTok


Get your own Digital Clock

Copyright@Hak Milik Fyda^D!do